تحقیقات مرکز اسناد و مطالعات بارسا و ونگاردیا تایید کرد که سزار رودریگز 232 گل رسمی برای بارسلونا به ثمر رسانده است و لئو مسی تنها به یک گل نیاز دارد تا به رکورد آقای گل تاریخ بارسلونا برسد. لئو مسی می تواند با رکورد سزار رودریگز که 232 گل زده است برابر شود و یا آن را بشکند. مرکز اسناد و مطالعات بارسا با همکاری ونگاردیا به بررسی میزان گلزنی دقیق بازیکن افسانه ای بارسا در اوایل دهه 1950 پرداختند.

پس از بررسی تمامی بازی های سزار مشخص شد که مسی تنها به یک گل نیاز دارد تا به این رکورد افسانه ای برسد. بازیکن آرژانتینی تا کنون 231 گل رسمی برای بارسا به ثمر رسانده و در صورت گلزنی برابر گرانادا به رکورد سزار خواهد رسید. این سازمان به همراه روزنامه ونگاردیا که در سال 1881 تاسیس شد و پایگاه داده های تاریخی، به بررسی تمام دیدار های رسمی سزار در بارسا پرداختند. نتایج به دست آمده این تحقیقات نشان می دهد که سزار 232 گل رسمی برای بارسا به ثمر رسانده، نه 235 گل. سزار رودریگز با 232 گل برترین گلزن تاریخ بارسا در دیدارهای رسمی است، اما پائولینا آلکانترا با 369 گل در 357 بازی، آقای گل مجموع دیدار های دوستانه و رسمی است.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


نتایج بدست آمده این تحقیق از تحقیقات مرکز اسناد و مطالعات اف سی بارسلونا می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در چهار شنبه 1 فروردين 1391برچسب:رکوردها,آبی و اناری ها,لیونل مسی,بهترین بازیکن جهان,بهترین تیم جهان,فوتبال اروپا,فوتبال جهان,بزرگ مرد کوچک,

ساعت 11:36 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت